فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رفسنجان از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رفسنجان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛   سرهنگ علی سلطانی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت رفسنجاندر جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج گفت: سالگرد فرمان تاریخی امام در ۵ آذر سال 58منجر به تشکیل بسیج مستضعفین شد و بسیج همچنان با رویکرد لشکر مخلص خدا به فرموده امام راحل به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی افزود: حضور بسیج در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع مقدس عزت و افتخار آفرید و موجب رقم خوردن برگ زرینی در تاریخ این نظام شد.

سلطانی خاطر نشان کرد: بسیج تربیت، اخلاق و تزکیه است و بسیجیان هادیان جامعه هستند تا به رستگاری برسد.

وی بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی، پیشرفت، کارآفرینی، ایثار و اقتدار جهانی را عناوین روزشمار هفته بسیج عنوان کرد و گفت :  پنجشنبه 4 آذر و پنجمین روز از هفته بسیج غباروبی گلزار شهدا توسط بسیجیان و با حضور مسئولین در سراسر شهرستان برگزار می شود.

فرمانده بسیج رفسنجان تصریح کرد: در ششمین روز از هفته بسیج همایش مدافعین حرم همراه با سراسر کشور در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه منتهی به اقامه نماز جمعه می شود و با سخنرانی پور ابراهیمی  رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همراه خواهد بود.

سلطانی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه چهارشنبه سوم آذرماه در محل سالن صالحین حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) جنب مسجد امام خمینی (ره) برپا و دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار