رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی گفت: بنیاد علم ایران از ظرفیت های علمی کشور با هدف توسعه زیر ساخت ها حمایت می کند.

نصرت الله ضرغام رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری اظهار داشت: ارتباط با دانشگاهیان و محققان مراکز علمی کشور در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی یکی از برنامه های مهم بنیاد علم ایران است که در این راستا تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین رییس صندوق و حسینعلی قبادی رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به امضا رسید. 
 
وی ادامه داد: استفاده حداکثری از ظرفیت های مالی و علمی و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل در کشور بسیار مثبت تا به امروز ارزیابی شده است و  بنیاد ملی علم ایران در تلاش است حمایت ها و ظرفیت هایی که موجب توسعه و رشد زیرساخت های علمی کشور شده را گسترش دهد و با برنامه ریزی صحیح آینده علمی و فناوری خوبی را برای کشور رقم زند.

ضرغام افزود: این حوزه برای ما بسیار حائز اهمیت است، اما متأسفانه همچنان تعداد طرح های پژوهشی دریافتی در این حوزه علیرغم همه نیازها و ضرورت ها کم است.

وی گفت: دیدگاه این بنیاد، توسعه علم و فناوری با تاکید بر ابعاد معرفتی، کمال و تعالی انسان است و صندوق حمایت از پژوهشگران از طرح های کاربردی و خلاقانه نخبگان کشور حمایت کافی را می کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار