جانشين فرمانده ناجا گفت: نيروي هاي مسلح جمهوري اسلامي در اربعين امسال انسجام بيشتري داشتند و با فرماندهي واحد انجام مأموريت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشين فرمانده ناجا گفت: نيروي هاي مسلح جمهوري اسلامي در اربعين امسال انسجام بيشتري داشتند و با فرماندهي واحد انجام مأموريت کردند و در مجموع هماهنگي و همکاري همه دستگاه ها مثال زدني و تجلي کار جمعي و گروهي بود.
سردار "اسکندر مؤمني"گفت: براي جمهوري اسلامي افتخار بزرگي است که در يک مقطع زماني کوتاه از سه گذرگاه مرزي، بيش از دو ميليون زائر خود را به کربلاي معلي رساندند و تا اين لحظه نيز بدون مشکل و مورد امنيتي بازگشته اند.
وي افزود: اين حماسه عظيم سمبل و تجلي کار جمعي و بين بخشي بود و خوشبختانه همه ي دستگاه هايي که در اين حوزه مسئوليت داشتند از جمله ستاد مرکزي اربعين و نيز ستاد اربعين استان هاي ايلام، کرمانشاه و خوزستان، به بهترين نحو وظايف خود را انجام دادند.
جانشين فرمانده ناجا تصريح کرد: دستگاه هاي امدادي و خدماتي نيز مانند وزارت راه و ترابري، سازمان راهداري، اورژانس هلال احمر، آتش نشاني، پايانه و ... تلاش کردند تا اين حماسه برزگ شکل گيرد
سردار مؤمني خاطرنشان ساخت: نيروي هاي مسلح از ارتش جمهوري اسلامي ايران، سپاه پاسداران، وزارت دفاع تا نيروي انتظامي نيز در اربعين امسال انسجام بيشتري داشتند و با فرماندهي واحد انجام مأموريت کردند و در مجموع هماهنگي و همکاري همه دستگاه ها مثال زدني و تجلي کار جمعي و گروهي بود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.