رئیس خانه احزاب با صدور پیامی درگذشت آیت الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

رئیس خانه احزاب درگذشت آیت‌الله موسوی اردبیلی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قدرتعلی حشمتیان، رئیس خانه احزاب ایران با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: رحلت مرجع جلیل القدر تشیع حضرت آیت الله العظمی سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی، یار دیرین امام و رهبری و استاد برجسته حوزه‌های علمیه موجب تأثر و تألم فراوان مردم عزیزمان گردید.

این پیام می افزاید: آن مجتهد والامقام و فرهیخته اندیشمند،که قلبی آکنده از عشق به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشت،همواره از مبلغان و مروجان حقیقی اسلام ناب محمدی بودند.یقینا میراث معرفتی و سلوک معنوی که ازخود به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی بخش برای همیشه به یادگار گذاشت، به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش های الهی جاودانه خواهد ماند.

حشمتیان اورده است: ارتحال این عالم ربانی را به محضر حضرت ولی عصر( عج)،مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم آن مرحوم و هموطنان عزیز ودوستدارنش درسراسر گیتی تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌نماییم».

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار