مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان تیران و کرون گفت: اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان تیران و کرون افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد احمدی  اظهار کرد: اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان تیران و کرون در هفت ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است و این نشانه علاقمندی شهروندان تیران و کرونی به کتاب و کتاب خوانی است.

وی افزود: در شهرستان تیران و کرون دو کتابخانه نهادی در شهرهای تیران و رضوانشهر و دو کتابخانه مشارکتی در شهر تیران و روستای قهریزجان وجود دارد و علاقمندان از این کتابخانه‌ها استفاده می‌کنند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید بیش از پیش رواج داده شود و کتاب در جامعه امروزه ما مظلوم واقع شده است؛ نباید این گونه باشد و مردم از همه اقشار و در هر زمینه‌ای باید از کتاب استفاده کنند تا موفقیت آن‌ها دو چندان شود.

احمدی اضافه کرد: تعداد کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیش از 20 هزار جلد می‌باشد و این تعداد نسبت به هفت ماهه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته نزدیک به 21 هزار جلد کتاب و 900 جلد مجله به امانت در اختیار علاقمندان کتاب در شهرستان قرار گرفته است. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.