جمعی از استعدادهای برتر و عضو بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی در راستای آشنایی با چالش های حوزه صنعت نفت و گاز از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عملیات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در این بازدید با معرفی پالایشگاه خانگیران گفت: این مجتمع گازی بعنوان تنها پالایشگاه شرق کشور و تامین کننده انرژی گاز طبیعی حوزه شمال شرق کشور مطرح است.

محمد فرزانه مقدم با بیان اینکه این شرکت روزانه توان تولید 60 میلیون متر مکعب گاز طبیعی را دارد افزود: با توجه به ذخیره سازی گاز طبیعی در مخزن شوریجه برای پالایش بی وقفه گاز در روزهای سرد پیش رو آمادگی کامل وجود دارد.

وی گفت: مردم با مصرف بهینه گاز ، تلاشگران صنعت گاز را در خدمت رسانی به عموم هموطنان کمک نمایند.

در ادامه این بازدید سرپرست و نماینده بنیاد نخبگان خراسان رضوی گفت: بنیاد نخبگان استان در سال 93 راه اندازی شد و در حال حاضر جزو بنیادهای پیشتاز در حوزه نخبه پروری می باشد.

جواد داودیان افزود: در حال حاضر حدود یک هزار نخبه و استعداد برتر و مخترع از جوانان استان در حوزه های علوم پایه، المپیاد و جشنواره ها، فنی و مهندسی و مهارتی، تحت پوشش بنیاد نخبگان خراسان رضوی قراردارند.

وی گفت: مقرر شد نخبگان و استعدادهای برتر در گروه های تیمی و تخصصی از سوی بنیاد نخبگان استان به پالایشگاه خانگیران معرفی و در جلسات مشترک، راهکارها و زمینه های مشارکت نخبگان بررسی و ارائه شود.

انتهای پیام//م.ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.