فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اساسی ترین نیاز مردم و جامعه که امنیت است، را به بهترین وجه ممکن و با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی در این استان برقرار کرده ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی صبح امروز در نشست فصلی پشتیبانی قرارگاه سیستان و بلوچستان افزود: اگر مقامات کشور ما به عنوان نماینده کشور جمهور ی اسلامی ایران در عرصه‌های جهانی با اقتدار حضور پیدا می‌کنند و حرف برای گفتن دارند به خاطر وجود یک امنیت باثبات، منظم نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر در سطح کشور است.

وی افزود: موضوع اصلی که باید به عنوان محور کار فرماندهان قرارگاه و پشتیبانی مدنظر باشد و از موضوعات استراتژیک نیز است، بحث حفظ و حراست از اماکن، نیروها و مجموعه نیروی انتظامی است که در این زمینه باید برنامه‌های حساب شده، منطقی وقوی داشته باشیم تا دشمن جرات ضربه زدن به یگان‌های ما را نداشته باشد.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان گفت: یکی دیگر از موضوعات مهم که باید سر لوحه کارمان باشد، بحث نظم و انضباط است که هر چقدر در استقرار و گسترش آن در یگان‌ها تلاش کنیم موفقیت و سلامت اداری مجموعه و رضایت مردم از ما بالاتر خواهد بود.

وی با تاکید بر حفظ نظم و امنیت و حراست و حفاظت از یگان‌ها و مقرهای انتظامی گفت: جایگاه نظم و امنیت و حراست آنقدر مهم و حیاتی است که اگر این وظایف به درستی از سوی فرماندهان انجام پذیرد روح و خون جدیدی در کالبد و بدنه نیروی انتظامی دمیده خواهد شد که زمینه ساز رشد و شکوفایی این نیروها را فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار