نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبيل راه‌اندازی و ايجاد يک سايت اينترنتی به چند زبان زنده دنيا به منظور درج و نگهداری از مداحی ‌های مرحوم استاد سليم موذن‌زاده اردبيلی را خواستار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آيت‌الله سيدحسن عاملی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم تشييع و تدفين مرحوم استاد سليم موذن‌زاده اردبيلی با تسليت اين ضايعه بزرگ به خانواده بزرگ موذن‌زاده و عموم ملت ايران و مسلمانان به ويژه شيعيان جهان و با اعلام يک روز عزای عمومی در روز پنجشنبه در استان اردبيل افزود: مرحوم استاد سليم موذن‌زاده اردبيلی از ويژگيهای برجسته و بارز فرهنگی و مذهبی بسياری برخوردار بود.

وی با بيان اينکه تجليل از مقام استاد سليم موذن‌زاده در واقع تجليل از عالم مداحی است، تصريح کرد: انتظار داريم برای مراسم اربعين آن مرحوم هم مسئولان مربوطه با آماده سازی اکيپ ويژه‌ای برنامه‌های مناسب ملی و بين‌المللی تدوين کنند.

آيت‌الله عاملی بيان کرد: بايد مسئولان و متوليان امر با تشکيل اکيپ ويژه و با دعوت از ميهمانان کشوری و بين‌المللی، مراسم اربعين اين عزيز را در شان نام و جايگاه او برگزار کنند.

وی راه‌اندازی يک سايت اينترنتی به چند زبان زنده دنيا به منظور درج و نگهداری از مداحيهای مرحوم استاد سليم موذن‌زاده را خواستار شد و گفت: از شهرداری اردبيل هم می خواهيم تا يک خيابان يا ميدانی در سطح شهر را به نام سليم موذن‌زاده اردبيلی نامگذاری کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
خیلی دیر کردید