نماینده مردم آمل گفت: اعضای دولت به منتقدین تبدیل شدند و باید پرسید اگر آنها هم انتقاد کننده باشند پس چه کسی باید کارهای اجرایی را صورت دهد.

آقاپور/میرحسینی/*متأسفانه دولت هم به منتقدین پیوسته و امور اجرایی رو هواستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت‌الله یوسفیان ملا در صحن علنی مجلس ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: قانون باید جامع و مانع باشد، قانونی که اکنون نوشته می‌شود اینگونه نیست حتی خود مجلس هم می‌گوید قانون من دربردارنده این ویژگی‌ها نبوده و به این موضوع اذعان می‌کند.

نماینده مردم آمل تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارشناسان زیادی گرد هم آمدند تا قانون مدنی را بررسی کنند اما حتی نتوانستند یک قانون خلاف شرع پیدا کنند به همین دلیل قانون مدنی پایدار ماند.

یوسفیان ملا تأکید کرد: همین قانون 5 ساله را ببینید چون برنامه اجرایی ندارد جامع و مانع نیست.

وی اضافه کرد: فکر می‌کردم مجلس دهم سه ماه اول را روی مباحث اشتغال وقت می‌گذارد ولی متأسفانه مجلس دهم فقط به نطق در مسیر اشتغال بسنده کرد.

نماینده مردم آمل ضمن اشاره به معضلات جامعه از جمله دادگاه‌های خانواده و فروش اعضای بدن گفت: در دادگاه‌های خانواده می‌بینیم که بانوان دربند چه مصیبت‌هایی هستند همچنین اگر آمارهای فروش اعضای بدن را ملاحظه بفرمایید در کمال تأسف خواهید دید در کشور ما فروشنده در نوبت فروش قرار می‌گیرد.

یوسفیان ملا تأکید کرد: همان کسانی که در کشور ما بیش از همه شعار مفاسد اقتصادی می‌دهند خودشان بیشتر مورد دارند، دولتی که تنفیض رهبری و رأی مردم را دارد باید از آن حمایت کرد اما این به این معنی نیست که از آن انتقاد نکنیم.

نماینده مردم آمل در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه خود اعضای دولت به منتقدین تبدیل شدند و باید پرسید اگر آنها هم انتقاد کننده باشند پس چه کسی باید کارهای اجرایی را صورت دهد.

انتهای پیام/


 


 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، نماینده آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار