کرمان؛

اختصاص بیشترین آتش سوزی به مراکز پسماند در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان گفت: بیشترین آتش سوزی های آبان امسال مربوط به مراکز پسماند و درختان درکرمان اختصاص یافت.

اختصاص بیشترین آتش سوزی به مراکز پسماند در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی عسکری ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از وقوع290 حریق و امداد ونجات به دلیل بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی در شهر کرمان طی آبان امسال خبر داد.
 
وی با اشاره به اینکه طی این مدت 155مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است ، گفت: از این تعداد 63 مورد مربوط به مواد پسماند وبازیافتی ،14مورد مربوط به وسایل نقلیه ،21 مورد مربوط به منازل مسکونی ،39مورد مربوط به جنگل و درختان ،17 موردمراکز تجاری و یک مورد ادارات دولتی بوده است.

عسکری همچنین از انجام 135مورد عملیات امداد و نجات درمدت زمان یادشده اشاره کرد و افزود : از این تعداد 39 مورد گرفتن حیوانات خطرناک وآزاردهنده،43 مورد گرفتن مارهای سمی وغیر سمی  ،22 مورد چیدن حلقه و قفل، 6 موردامداد آسانسور، ، 14مورد امدادتصادفات خودروی و ما بقی آنها مربوط به سایر موارد بوده است.

وی اظهارداشت : در مجموع این عملیات ها 51 نفر نجات ،11نفر مجروح و 2 نفر نیز فوت شده اند.
عسکری خاطر نشان کرد در این مدت تعداد هزارو  650 نفر از شهروندان  ودانش آموزان  آموز ش های آتش نشانی را توسط کارشناسان  سازمان فراگرفتند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار