نماینده مردم تهران نسبت به عدم پیگیری کمیسیون عمران در مورد تحقیق و تفحص از املاک نجومی شهرداری تذکر داد.

کواکبیان: چرا کمیسیون عمران در مورد املاک نجومی شهرداری اقدامی نمی‌کند؟/پزشکیان: هیئت رئیسه دستور به جریان افتادن این تحقیق و تفحص را داده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در صحن علنی امروز چهارشنبه سوم آذر ماه طی تذکر و همچنین اخطاری با استناد به اصل 76 قانون اساسی که بر حق مجلس برای تحقیق و تفحص در همه امور تاکید دارد، گفت: سه هفته از حضور قالیباف شهردار تهران در کمیسیون عمران می‌گذرد و هنوز این کمیسیون هیچ اقدامی نکرده است.

وی خطاب به پزشکیان نایب رئیس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از مجلس را بر عهده گرفته، اظهار داشت: شما دستور دهید تا کمیسیون عمران در مورد املاک نجومی اقدامات لازم را انجام دهد.

کواکبیان تصریح کرد: همچنین گزارش سخنگوی کمیسیون اقتصادی در مورد رد تقاضای تحقیق تفحص از قاچاق کالا نشان می‌دهد ما باز هم خودمان چاقوی خود را کند می‌کنیم.

نماینده مردم تهران ری شمیرانات و اسلامشهر تاکید کرد: عده‌ای تصمیم گرفتند در مورد موضوعی تحقیق و تفحص کنند، امکان دارد ستاد مبارزه با قاچاق کالا مشکل نداشته باشد اما ما اسکله‌های غیرمجاز و مسائل دیگری داریم.

وی خاطرنشان کرد: این حق مجلس است که از ظرفیت خود در همه امور استفاده کند.

پزشکیان در پاسخ به اخطار کواکبیان گفت: درخواست شما برای تحقیق و تفحص در مورد املاک نجومی شهرداری در هیئت رئیسه مطرح شده و قرار است به جریان بیفتد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کواکبیان ، پزشکیان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار