دربی بزرگ هندبال لیگ رومانی امروز در حالی برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان برای هر دو تیم بازی می کنند.

دربی بزرگ هندبال رومانی با حضور لژیونهای ایرانبه گزارش خبرنگار  توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان ؛ امروز دو تیم بزرگ هندبال استوا بخارست و دينامو بخارست در ليگ رومانی به مصاف یکدیگر می روند. این بازی در حالی برگزار می شود که ملی پوشان کشورمان برادران استکی و سيد عليرضا موسوی براي تيم دينامو و شاهو نصرتی برای استوا استوابخارست رومانی در مقابل یکدیگر به میدان می روند.
 
شاهو نصرتی در خصوص این دیدار به خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دیدار امروز دو تیم هندبال استوا و دینامو بخارست بزرگترین دربی رومانی به حساب می آید و برای تماشای این دیدار بلیط زیادی هر ساله به فروش می رسد.
 
وی افزود: خبر گزاری ها و رسانه های رومانی نیز برای پوشش این دیدار به سالن مسابقات می آیند. بازی این دو تیم  برای رومانی بزرگترین و حساس ترین دربی کشور محسوب می شود ، من نیز مقابل دوستانم از تیم استوا بخارست به میدان می روم،  در حال حاضر تیم ما در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

 لژیونر کشورمان در ادامه خاطر نشان کرد:تیم دینامو بخارست نیز یکی از تیم های مطرح اروپایی به شما می آید ، که در رده دوم جدول است. سجاد استكی تاكنون با ثمر رساندن ٤٧ گل از دينامو بخارست در رده سوم جدول برترين گل زنان است . علیرضا موسوی نیز که در این تیم حضور دارد ، پدیده هندبال اروپا لقب گرفته است. 

 امیدوارم در بازی امروز ، من از تیم استوا و دوستانم از تیم دینامو بازی خوب و تماشاگر پسندی به نمایش بگذاریم.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار