شهردار سابق نیویورک از تصمیم رئیس جمهور منتخب آمریکا در خصوص پیگیری نکردن مسئله ایمیل‌های وزیر خارجه سابق این کشور حمایت کرد.

جولیانی از ترامپ برای پیگیری نکردن مسئله ایمیل‌های کلینتون حمایت کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه ای پی تی ان، رودی جولیانی از تصمیم ترامپ مبنی بر پیگیری نکردن قضایی ایمیل‎های هیلاری کلینتون حمایت کرد، اما می گوید تحقیقات باید ادامه داشته باشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، ملاقات‌ها با متحدان قدیمی خود را در روز سه‌شنبه از سر گرفت و اشاره کرد که برای پر کردن پست‌های مهم دولت خویش به توافقاتی رسیده است.

یکی از افراد وفادار به ترامپ و متحد وی، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک، است که از جمله نامزدهای تصدی وزارت امور خارجه آمریکا است. ترامپ با رودی جولیانی روز سه شنبه دیدار داشت.

پس از اینکه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه رئیس جمهور منتخب آمریکا قصد ندارد دیگر مسئله ایمیل‌های هیلاری کلینتون را پیگیری قضایی کند، جولیانی گفت که وی از این تصمیم حمایت کرده است، اما تحقیق در این زمینه نباید متوقف شود.

جولیانی برای تصدی پست دادستان کل آمریکا نیز در نظر گرفته شده بود، اما ترامپ نهایتاً سناتور آلاباما جِف سِشِنز را برای این پست انتخاب کرد.

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ سخت در تلاش است تا تکلیف پست های مهم را قبل از رفتن به فلوریدا برای عید شکرگزاری (روز پنجشنبه) مشخص کند.

 دستیاران ترامپ گفتند وی قصد دارد تعطیلات عید شکرگزاری را در املاک خود در مارا لاگو سپری کند. امکان دارد ترامپ امروز چهارشنبه به آنجا پرواز کند، در حالی که مایکل پِنس، معاون وی، قصد دارد تا تعطیلات عید شکرگزاری را در میسیسیپی در کنار پسرش، که عضو نیروی دریایی آمریکا است، بگذراند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار