مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از افزایش سهم دانش‌آموزان برای برگزاری اردوهای فرهنگی تا پایان سال تحصیلی خبر داد.

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اجرای اردوهای زیارت اولی برای دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم خبر داد و گفت: مرحله سوم این برنامه از 15 آذر آغاز شده و تا 17 ادامه دارد.

وی ادامه داد: این اردو سه روز و دو شب بوده و دانش‌آموزان به اماکن متبرکه نظیر شهر قم اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بازخوردهای مثبتی از اجرای چنین طرح‌هایی دریافت کرده‌ایم و با توجه به دل نوشته‌ها و ارزشیابی‌های پس از هر سفر این مسئله مشهود است.

علی‌اکبرزاده گفت: سال گذشته 17 هزار نفر در این برنامه شرکت کرده‌اند و امسال قصد دارند تا سهمیه‌ای 20 هزار نفری به دانش‌آموزان اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: روند مثبت چنین برنامه‌هایی موجب شده تا به فکر افزایش اعتبار برای اجرای این طرح‌ها باشیم.

علی‌اکبرزاده یادآور شد: اکنون جذب اعتبار برای چنین طرح‌هایی از منابع دولتی و خیرین تأمین می‌شود و چنانچه افرادی تمایل به کمک داشته باشند می‌توانند در اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان همکاری داشته تا از این طریق مشکلات جذب اعتبار نیز برطرف شود.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: در این سفرها نه تنها دانش‌آموزان هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند بلکه به آنها هدیه‌ای هم به عنوان یادبود داده می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار