نمایشنامه خوانی نمایش نامه "جوانی از آتلانتا" به کارگردانی الهام زنجانی سوم آذرماه ساعت 17 در تالار هنر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس تالار هنر با بیان این مطلب گفت: برنامه نمایشنامه خوانی نمایش "جوانی از آتلانتا" به کارگردانی الهام زنجانی سوم آذرماه ساعت 17 در تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اجرا می شود.
محمد رضا رهبری اظهار داشت: از جمله نقش خوانان این نمایشنامه می توان به آرام زنجانی، سپند سیاوشی، معین وصال، مهدی بابایی، فاطمه اسلامی، فاطمه فلاحتیان و الهام زنجانی اشاره کرد.
وی افزود : برنامه نمایشنامه خوانی نمایش "جوانی از آتلانتا" چهارم آذرماه در موزه هنر های معاصر و پنجم آبان ماه در موسسه رویش مهر اجرا می شود.
رهبری تصریح کرد: فصل نمایشنامه خوانی در سطح شهر اصفهان آغاز شده که در همین راستا تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری موسسه رویش مهر برای فصول پاییز و زمستان اجرای برنامه نمایشنامه خوانی را در موزه هنرهای معاصر و مراکز فرهنگی شهر برنامه ریزی کرده است.
گفتنی است؛ نمایشنامه "جوانی از آتلانتا" اثری است که از کنش نمایشی بسیار پررنگ و جذابی برخوردار بوده و نه تنها از جنبه ساختار و طرح نمایشی، بلکه از نظر نشانه های حسی و عاطفی نیز وامدار نمایشنامه های قبل از خود است، هورتون فوت نويسنده اين نمايشنامه در این اثر تصویرگر آمریکایی های ثروتمندی بوده که در میانه ی زندگی اشرافیشان به ناگهان دچار کابوسی احساسی و مالی می شوند .



انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.