ماهنامه داستان همشهری شماره ویژه اصفهان در آذرماه با حضور اعضای تحریریه این ماهنامه در کتابخانه مرکزی رونمایی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس مرکز آفرینش های ادبی قلمستان با بیان این مطلب گفت: محمد طلوعی، آرش صادق بیگی، کیوان سررشته، محمد میرزاخانی، محمرضا بهزادی، عباس حسین نژاد، مینا فرشیدنیک، مونا تاروردی، شیما جوهرچی، نسیم مرعشی، فاطمه حمیدی، سحر گلکار، زهرا ساعدی، فروغ منصور و روح اله گیتی نژاد از اعضای تحریریه ماهنامه داستان همشهری هستند که در این مراسم حضور می یابند.
الهه رضایی اظهار داشت: ماهنامه داستان همشهری ماه آذر خود را به اصفهان اختصاص داده است چرا که آذر نماد شهر اصفهان است لذا در همین راستا از سوی مرکز آفرینشهای ادبی قلمستان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان شماره ویژه اصفهان همشهری داستان رونمایی می شود.
وی افزود: برنامه رونمایی از ماهنامه داستان همشهری روز پنجشنبه چهارم آذرماه ساعت 17:30 در کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: کارگاه "داستان و تاریخ" با محوریت بررسی وجوه داستانی در متون تاریخ و کارگاه "ناداستان نویسی و روزنامه نگاری" با محوریت بیان اصول صحیح نوشتن داستان و بیان نانوشتنی ها نیز از سوی مرکز ادبی قلمستان در همین راستا برنامه ریزی شده است.
رییس مرکز آفرینش های ادبی قلمستان خاطرنشان کرد: این دو کارگاه روز جمعه پنجم آذرماه ساعت 9صبح در محل مرکز آفرینش های ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در کارگاه ها می توانند با شماره 32602014 تماس حاصل کنند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.