بیت اله سیرایی گفت:رقابتهای کوهنوردی با اسکی کاپ آسیا از 20 اسفند 95 در کره جنوبی آغاز خواهد شد و خود را برای این جام آماده می کنیم.

بیت اله سیرایی رییس کار گروه کمیته کوهنوردی با اسکی درباره انتخابی نفرات تیم ملی و آماده سازی آنها به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کوهنوردی با اسکی کشورمان 18 دی سال جاری در تهران برگزار خواهد شد و نفرات برتر ملی پوش خواهند شد .اینکه ملاک انتخاب نفرات برتر و اعزامی به مسابقات آسیایی کره و جهانی ترکیه، ایتالیا و روسیه علاوه بر آزمون ها، حضور دائم ورزشکاران دعوت شده در اردوهای پیش بینی می شود که در پیست های دیزین و شمشک برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد:رقابتهای کوهنوردی با اسکی ایتالیا و روسیه در بهمن ماه سال جاری و کاپ آسیا 20 اسفند 95 در کره جنوبی برگزار خواهند شد.

سیرایی در ادامه گفت:با توجه به اینکه قهرمانان خوبی در این ورزش داریم امسال سکوهای قاره کهن از آن ماست و خوش بین هستیم که در این مسابقات جزء 10 نفر اول آسیا باشیم.

وی در خصوص سابقه تشکیل تیم ملی این رشته در کشورمان گفت:تیم ملی کوهنوردی با اسکی ایران 3 سالی راه اندازی شده است و ملی پوشان با حضور در عرصه های بین المللی نشان دادند که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

سیرایی در پایان خاطر نشان کرد:کوهنوردی با اسکی ورزش گرانی نیست و علاقه مندان به راحتی می توانند به آن بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار