نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان با انتشار پیامی مشترک، هفته گرامیداشت بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی با انتشار پیامی مشترک، هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:
پنجم آذر یادآور تشکیل پر افتخارترین نهاد ارزشی برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با درایت و هوشیاری امام خمینی(ره) شکل گرفت و آرامش،آسایش و پایداری امروز مدیون ایثار و از خودگذشتگی این نهاد است که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا الحسین (ع)، عزت، آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.
بسیج نهادی است که توانست با ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز و بیشترین بازدهی و ایمان قوی و شعور بسیار درسرنوشت سازترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقش کارآمد و تاثیر گذاری را ایفاد نماید.
این نهاد مردمی با توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی که به نمایش گذاشته است، مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور است و یقینا امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس می توان با تفکر بسیجی جامعه را از بن بست رها ساخته و به سمت تعالی رشد داد و هرچه این تفکر در جامعه جلوه گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان می شود.
اینجانبان ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای از ایزد متعال خواستاریم.

سید یحیی جعفری                                                    علیرضا رزم حسینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان                    استاندار کرمان

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار