مهاباد؛

عضویت دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در آزمایشگاه فناوری نانو

برای نخستین بار در شمالغرب کشور ، دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد به عضویت آزمایشگاه فناوری نانو شمالغرب کشور در آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد گفت : بر اساس حکم صادره از سوی مدیر شبکه آزمایشگاهی نانوی کل کشور ، از 26 آبان ماه امسال ، عضویت آزمایشگاه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد از آزمایشی به قطعی تبدیل شد.

دکتر صلاح خان احمدزاده افزود : عضویت آزمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد در شبکه فناوری نانو در شمالغرب کشور بی سابقه است و با توجه به امتیاز کسب شده در ارزیابی ها ، این آزمایشگاه ، از حمایت های شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ریاست جمهوری برای تشویق و ترغیب محققان بهره مند خواهد بود.

وی اضافه کرد : این مراکز ، هرسال ارزیابی می شوند و از این پس عملکرد آزمایشگاه نانوی مهاباد هم که قبلا 6 ماه به صورت آزمایشی دایر بود ، در کنار سایر مراکز عضو قطعی ، برای رتبه بندی و امتیازدهی بررسی خواهد شد.

بگفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد ، دستگاههای موجود در آزمایشگاه نانوی مهاباد بسیار پیشرفته است به گونه ای که تاکنون ، مراکز تحقیقاتی دیگر هم از خدمات این دستگاهها بهره مند شده اند و این مسئله ، امتیاز مناسبی برای دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد محسوب می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.