پرونده شکایت برند جیووا از تیم ملی فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال در دادگاه سوئیس به جریان افتاد.

مناقشه میلیاردی پرونده شد/ایران و ایتالیا در دادگاه سوئیسبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از مناقشه فدراسیون فوتبال و شرکت جیووا شکایت این کمپانی ایتالیایی از این فدراسیون رسما به جریان افتاده است.

 بر اساس شنیده ها، شکایت شرکت ایتالیایی از فدراسیون فوتبال کشورمان  در دادگاه سوئیس به جریان افتاد و هر دو طرف مدارک و مستندات خود را ارائه کرده‌اند.

عبد الکریم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت جیووا به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت :شکایت شرکت جیووا از فدراسیون فوتبال در دادگاه سوئیس به جریان افتاده و این به معنای محکوم بودن فدراسیون نیست و دست فدراسیون ایران پر است و از شکایت آنها ترسی نداریم و آنها را محکوم خواهیم کرد.

وی ادامه داد : اسپانسر البسه فدراسیون فوتبال نتوانسته طبق قرارداد عمل  کند و در رابطه با تحویل و کیفیت لباس ها بارها به آنها تذکرات لازم را داده بودیم، که همه مستند و مکتوب است که در دادگاه آنها را ارائه  خواهیم داد و مشکل را برای همیشه حل خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین افزود: بیشتر از این نمی توانم در خصوص مستندات صحبت کنم و واحد حقوقی فدراسیون فوتبال بطور کامل در جریان این پرونده قرار دارد و اطمینان دارم فدراسیون فوتبال در دادگاه محکوم نمی شود.

طالقانی درباره تشکیل شدن جلسه اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جریان افتادن شکایت شرکت ایتالیایی هم بیان کرد: درخواست تشکیل جلسه هیئت رئیسه در اختیار رئیس فدراسیون است و اگر مهدی تاج صلاح بداند قطعا در خصوص شکایت شرکت ایتالیایی،جلسه تشکیل می شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره خبر وصول شدن 3 میلیون طلب فدراسیون کشورمان از فیفا گفت:در جریان دریافت 3 میلیون دلار طلب فدراسیون از فیفا نیستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار