پروازهای فرودگاه امام خمينی به بيش از 240 پرواز در روز رسيده که بيش از 60 پرواز آن به پروازهای اربعين حسينی اختصاص يافته است.

//

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری با اعلام این خبر گفت : پروازهای این فرودگاه به مقصد نجف و بغداد و بالعكس روزانه 120 سورتی پرواز است كه به نظر می رسد این تعداد در روزهای آینده به 140 سورتی پرواز ( 70 پرواز رفت و برگشت ) برسد.

جعفرزاده علت بعضی ار تاخیرات پروازهای نجف - تهران و شهرستانها را وضعیت بد جوی یكی دو روز گذشته دانست و گفت: این وضعیت باعث شده كه بعضی از پروازها كه مقصدشان به شهرستانها بوده با تاخیر انجام شود و بصورت انعكاسی تاثیراتی در بعضی از پروازهای بازگشت از نجف داشته باشد.

وی با بیان اینكه پروازهای اربعین حسینی از حدود17 فرودگاه انجام می شود گفت : سازمان هواپیمایی كشوری هماهنگی های لازم را با معاونین عملیات و بازرگانی شركت های هواپیمایی انجام داده وضمن تاكید به پاسخگویی به مسافرین و انجام پروازهای ایمن و سلامت خواسته كه با تعامل با یكدیگر نسبت به بازگشت زائرین از دو فرودگاه نجف و بغداد به ایران اهتمام لازم را داشته باشند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار