سمنان؛

گرامیداشت دریادار همتی درسمنان

دومین یادواره دریادار شهید محمد ابراهیم همتی فرمانده ناوچه پیکان و شهدای شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ شهردار سمنان گفت: دومین یادواره دریادار شهید محمد ابراهیم همتی فرمانده ناوچه پیکان و شهدای شهرک پیامبر اعظم(ص) سمنان در سمنان برگزار می‌شود.
حسین موسوی خاطرنشان کرد: این یادواره شهدا با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهیدپرور سمنان روز پنجم آذر ماه در حسینیه شهدای سمنان برگزار خواهد شد. قرار است که همزمان با برگزاری این یادواره شهدا و به همت بسیج جامعه پزشکی سمنان در محل برگزاری همایش و از ساعت 16 ویزیت رایگان در حسینیه شهدا انجام شود.
وی افزود: استان سمنان و شهر سمنان از شهدا و سرداران شهید گرانقدر بسیاری برخوردار است و شهید دریادار همتی نیز یکی از این ستارگان فروزان است که شناخت بیشتر از وی می‌تواند روشنی‌بخش و هدایت‌گر همه ما و خصوصا نسل جوان باشد.
موسوی اظهارداشت:  محمد ابراهیم همتی، در سال 1329 در محله کدیور سمنان به دنیا آمد و ششم آذرماه 1359در عملیات «مروارید» به فیض شهادت نائل شد. شهید محمد ابراهیم همتی در این عملیات ناخدا دوم و فرمانده ناوچه پیکان بود. دریادار شهید «محمدابراهیم همتی» با ناوچه پیکان به پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی با ورود به نبردی تمام عیار، دو فروند ناوچه «اوزا» عراق را نابود کرده و به قعر آب‌های خلیج همیشه فارس فرستاد.
انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار