به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی کنتورها و تأسیسات آبرسانی مشترکین باید نسبت به عایق‌بندی تأسیسات آبرسانی خود در فضای باز قرار دارند اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفار استان کرمانشاه گفت: به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی کنتورها و تأسیسات آبرسانی مشترکین باید نسبت به عایق‌بندی تأسیسات آبرسانی خود در فضای باز قرار دارند اقدام کنند.

سبحانی با اشاره به ورود جبهه هوای سرد در چند روز آینده و ایجاد یخبندان در برخی از نقاط استان اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که همواره در هنگام ورود جبهه هوای سرد و فصل سرما برای تاسیسات آبرسانی به وجود می‌آید یخ‌زدگی و بدنبال آن ترکیدگی کنتورها و لوله‌های آب شرب است.

وی بیان کرد: عایق‌بندی دور کنتورها و تأسیسات آبرسانی اساسی‌ترین اقدام برای جلوگیری از یخ‌زدگی تاسیسات است. برای عایق‌بندی از پشم شیشه، گونی و الیاف مصنوعی می‌توان استفاده کرد.

سبحانی افزود: مشترکین عزیز در نظر داشته باشند که در هنگام یخ‌زدگی کنتورها و لوله‌های آب شرب از ریختن آب جوش و روشن کردن آتش در محل یخ‌زدگی جدا خوداری کنند. بهترین شیوه برای جلوگیری از یخ‌زدگی کنتورها و تاسیسات آب ،پوشیدن آنها به شیوه مناسب و اصولی است تا از هرگونه خسارات مالی جلوگیری به عمل آید.

وی عنوان کرد: هرگونه خسارات به تاسیسات آب و کنتورها برعهده مشترک است و شرکت آبفار هیچگونه مسئولیتی در قبال خسارات وارده ندارد پس عایق بندی تاسیسات از ضروریت های اساسی در فصل سرما است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.