یک نظرسنجی جدید از افزایش محبوبیت ترامپ پس از پیروزی در انتخابات 8 نوامبر خبر می‌دهد.

افزایش محبوبیت ترامپ پس از پیروزی در انتخابات
 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌میل، طبق نظرسنجی جدید «مورنینگ کنسالت»، محبوبیت «دونالد ترامپ» - رئیس‌‍ جمهور منتخب آمریکا  - پس از پیروزی در انتخابات هشتم نوامبر (18 آبان) به 46 درصد رسیده است.

پیش از انتخابات، میزان محبوبیت ترامپ 37 درصد بود به همین دلیل کسی احتمال پیروزی وی را قوی نمی‌دانست.

«کایل دراپ» -از کارکنان مورنینگ کنسالت- در این خصوص گفت: «محبوبیت ترامپ از زمانی که به ریاست‌جمهوری انتخاب شده، افزایش یافته است. این دوره‌ی مطلوب برای تمام رئیس‌جمهورها رخ می‌دهد. برای مثال نرخ محبوبیت اوباما نیز پس از انتخابات سال 2008، 20 درصد افزایش یافت.»

گزینه های مورد نظر ترامپ برای ورود به دولتش افراد معروفی نیستند. «استیو بنن» -مشاور ارشد ترامپ- که دموکرات‌ها از وی به شدت انتقاد کرده‌اند در نظر سنجی‌ها دارای محبوبیت 18 درصدی بوده است. 30 درصد افراد نیز وی را مثبت ارزیابی نکرده‌اند. 52 درصد نیز هیچ نظری درباره این شخص نداشته‌اند.

نرخ محبوبیت «راینس پریبس» که به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید انتخاب شده نیز در نظرسنجی‌ها 21 درصد است. از نظر 26 درصد شرکت‌کنندگان پریبس شخص محبوبی نیست و 52 درصد نیز هیچ نظری درباره وی ارائه ندادند.

علاوه بر این، طبق این نظرسنجی، نرخ محبوبیت «رودی جولیانی» -شهردار سابق نیویورک- که نامزد سمت وزیر امور خارجه است 42 درصد است. این در حالیست که 34 درصد افراد وی را شخصی محبوب ارزیابی نمی‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار