شیرین یزدان بخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اگر به عقب بر می گشتم بازیگری را انتخاب نمی کردم

اگر به گذشته بر میگشتم بازیگری را انتخاب نمی کردم، چون از این که کارمند بودم، راضی هستم.

من بازیگر نیستمشیرین یزدان بخش، بازیگر در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛   در خصوص، آخرین فعالیتش در سینما گفت: بازی کوچکی در فیلم "سارا و آیدا" به کارگردانی مازیار میری دارم که البته احتمال تغییر نام فیلم وجود دارد و نقشم در فیلم یک مادر است.

وی در خصوص علت نبودن نقش  خاص برای هنرمندان پیشکسوت گفت:  به ما اغلب نقش مادر می دهند، چون سنمان بالاتر است و خب نمی توانیم نقش دختر چهارده ساله را بازی کنیم و نقش وکیل و دکتر هم برای ما اغلب در فیلم نیست، البته چون من بازیگر حرفه ای نیستم پس صاحب نظر هم نیستم، اما معمولا سن که زیاد می شود، این گونه نقش ها را باید بازی کرد.

یزدان بخش ادامه داد: البته نقش های متفاوت هم داشتم، برای مثال در فیلم "برف" همکار رویا تیموریان و کارمند بودم.

بازیگر "ابد و یک روز" در خصوص علاقه اش به بازیگری گفت:  من تلاشی نکردم که به این جایگاه برسم، کارمند بازنشسته بودم و به دلیل بیکاری فیلم و تئاتر می دیدم و به کنسرت می رفتم و همان جا انتخاب شدم که فیلم بازی کنم، وگرنه خود من برای بازیگر شدن اقدامی نکردم.

وی درخصوص رضایت خود از حرفه اش گفت: بد نیست، البته برای من در این سن کمی سخت است و هیچ بحثی در آن نیست.

بازیگر فیلم "برف"، در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته برگردد، از ابتدا حرفه بازیگری را انتخاب خواهد کرد، اظهار داشت: نه، انتخاب نمی کردم برای این که از کارمند بودنم راضی هستم.

یزدان بخش در خصوص حس و حالی که زمان دیدن خود بر پرده نمایش دارد، گفت: واقعا هیچ حس خاصی ندارم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار