سه افسر پلیس آمریکا در درگیری های مسلحانه ی جداگانه در سه ایالت این کشور جان باخته و سه تن دیگر نیز زخمی شدند. 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سی ان ان؛ درگیری و تیراندازی های جداگانه در ایالت های تگزاس، میسوری و فلوریدا جان سه افسر پلیس را گرفت.

پلیس برای یافتن مرد مظنون به قتل یکی از افسران پلیس  در سن آنتونیو جستجوی گسترده ای را آغاز کرده است. این بازرس پلیس ساعت 11 و چهل دقیقه ی صبح دوشنبه به وقت محلی در حالی که در خودرو گشت پلیس نشسته بود، هدف گلوله ی فردی ناشناس قرار گرفت و در دم جان باخت.  این افسر چهل ساله پلیس در ترافیک ایستاده بود که فرد مهاجم به خودرو وی نزدیک شد و شروع به تیراندازی کرد.

پس از حادثه، پلیس عکس مردی را منتشر کرد که گفته شده شاید با تیراندازی مرتبط باشد. تصویر خودرویی که پس از حادثه از صحنه تیراندازی فرار کرد نیز منتشر شده است.

چند ساعت پس از آن، افسر چهل و شش ساله دیگری در سنت لوئیس باز هم پشت ترافیک منتظر بود که فردی که گفته می شود پیشینه ی جنایی داشته به خودرو او نزدیک شد و شروع به تیراندازی کرد. این  افسر نیز به علت اصابت دو گلوله به صورتش در دم جان خود را از دست داد. مهاجم این حادثه در درگیری با پلیس کشته شد. دو افسر دیگر نیز در این درگیری زخمی شدند.

افسر دیگری در ساعت های پایانی یک شنبه شب در گلدستون، نیوکانزاس سیتی، بازهم پشت ترافیک هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.  

در سنیبُل فلوریدا هم یک افسر پلیس هنگام ایست و بازرسی هدف گلوله قرار گرفت و به شدت زخمی شد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار