مجيد صالحى گفت: با دو خطای تکنیکالی که داور به اشتباه به ما داد، حال باید بی دلیل جریمه بدهیم.

بی دلیل جریمه شدیم/ بازیکنان خارجی تیمم را عوض می کنممجید صالحی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری کاشان پس از باخت تیمش برابر تیم نیروی زمینی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم نیروی زمینی عالی بازی کرد و به نظرم شرایط را کامل تحت کنترل داشت و تبریک می گم به بازیکنان اسلامی که توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و پیروز شوند.

وی افزود: برنده مطلق بازی ما بودیم اما داور با سوت زدن هایش بازی ما را کنترل کرد و یک تکنیکال بی مورد داد که اختلاف سه امتیاز بود و باعث شد تغییر مالکیت به وجود بیاد و در نتیجه نبض بازی بهم ریخت و بازیکن ما را 4 فوله کرد و تیم  دیگر به بازی برنگشت.

سرمربی شهرداری کاشان عنوان کرد: همچنین داور هیاهوی پشت نیمکت ما را به ما تسری داد و این موضوع باعث شد دومین تکنیکال را به اشتباه به تیم ما بدهد که علت آن هنوز برایم بسیار مبهم است و باید بى دلیل جریمه پرداخت کنیم.

صالحی در پایان درباره دو  بازیکن  خارجی تیمش خاطرنشان کرد: از بازیکنان خارجی تیمم راضی نیستم و به زودی آن ها را تعویض می کنم. قرار بود دو بازی به آن ها مهلت دهم تا با تیم هماهنگ شوند که بازی امروز آخرین مهلت آنان بود.


سربازان اسلامى شگفتى ساز شدند/نخستين پيروزى شاگردان هاشمى

انتهاى پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار