فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری زن جوانی كه مبلغ 140میلیون ریال را از یك مدیر بنگاه املاكی كلاهبرداری كرده بود، خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی شكایت مدیر یك بنگاه معاملاتی املاكی مبنی بر این كه زن جوانی ، با ارائه تعداد اوراق برگ واگذاری زمین و چندین صورت جلسه و اسناد مربوط به شهرداری ، وی را فریب داده و مبلغ 140میلیون ریال از وی كلاهبرداری است ، بررسی موضوع در دستور كار ماموران پلیس آگاهی سیرجان قرار گرفت.

وی افزود:با توجه به اظهارات شاكی و انجام تحقیقات فراوان سرانجام این زن جوان شناسایی و دستگیر شد و تعدادی برگ واگذاری جعلی از مخفیگاه وی كشف شد.

وی خاطر نشان کرد : در بازجویی های پلیس مشخص شد این زن كلاهبردار با تهیه اوراق جعلی واگذاری زمین ، به بهانه اینكه قادر است از ارگان های دولتی زمین دریافت كند ، اقدام به فریب طعمه های خود می كرده است .

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ضمن اشاره به اینكه متهم پس از جمع آوری مستندات جرم ارتكابی تحویل مراجع قضایی شد ، به مردم توصیه كرد: هوشیار باشند و فریب افراد كلاهبردار را نخورند و با تحقیق و بررسی كامل، خرید خود را انجام دهند و در هنگام خرید زمین و املاك از ادارات دولتی مانند شهرداری ، مسكن و شهرسازی و اداره ثبت اسناد استعلام كنند و از وجود عینی ملك مورد معامله مطمئن شوند .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار