23 کیلوگرم تریاک از دو عامل افیونی درشهرستان قائم شهر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران ، از کشف بیش از 23 کیلوگرم تریاک از دو عامل افیونی درشهرستان قائم شهر، با همکاری عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد .

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر ورود موادمخدر از استان های جنوبی کشور به داخل استان مازندران، از سوی دو عامل افیونی، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت :ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، با شناسایی متهمان به موادمخدر به نام های فخرالدین – ذ 37 ساله و خدابخش – گ 38 ساله که با یک دستگاه خودرو سواری پژو اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند، این افراد با مورد تعقیب ومراقبت قرار دادند.

سرهنگ علیرضا ثقفی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با هماهنگی مرجع قضائی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان قائم شهر ، خودروی متهمان را در عملیاتی ضربتی در محور قائم شهر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران ضمن دستگیری دو متهم به قاچاق موادمخدر،در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 23 کیلو گرم تریاک از متهمان کشف کردند. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار