برای پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب فارس ۶هزار مترمربع فضا غرفه بندی می شود.

به گزارش گروه استان های با شگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا یوسفی معاون اداری مالی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: امسال برای رفاه ناشران و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب فارس با تدابیر انجام شده، و  ایجاد فضا برای صرف نهار افرادی که یک روز کامل از نمایشگاه  بازدید می کنند، اختصاص می یابد.
یوسفی با  بیان اینکه  پارسال در چهاردهمین نمایشگاه کتاب فارس ۹۰۰ میلیون تومان بن کتاب اختصاص یافت از افزایش این رقم به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: از این مبلغ اختصاص یافته ۴میلیارد ریال پیش از آغاز نمایشگاه از طریق باجه های بانک شهر و ۸۰۰ میلیون تومان در محل برپایی نمایشگاه توزیع می شود.
وی ازبرآورد  ۴۰۰ میلیون تومانی  در این نمایشگاه در امسال خبر داد و گفت : پارسال پس از اختتامیه نمایشگاه ۳۶۰ میلیون تومان هزینه برآورد شده بود.
وی با بیان اینکه مانند سالهای گذشته وسیله  ایاب و ذهاب به مقصد نمایشگاه کتاب فارس با مشارکت شهرداری شیراز فراهم شده و در نقاطی از شهر برای انتقال بازدیدکنندگان در طول نمایشگاه استقرار می یابند، افزود: آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس از ۴ تا ۹ آذرماه امسال به میزبانی محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان 4آذر از ساعت ۱۶ برگزار می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.