نماینده سابق مجلس گفت: بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا جز جاسوسی و ایجاد نفاق میان ملت، هدف دیگری ندارد.

اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در تهران اظهار داشت: اروپایی‌ها و آمریکا در سال‌های قبل و بعد از انقلاب، هیچ‌گاه به کشورهای مسلمان مخصوصا ایران نه تنها منفعتی نرساندند، بلکه همواره در پی سوءاستفاده و غارت اموال ملت بوده‌اند.

وی افزود: الان هم اوضاع بر همین منوال است؛ آن کشورهای اروپایی خودشان در ایران سفارتخانه دارند. بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا جز جاسوسی و ایجاد نفاق میان ملت، هدف دیگری ندارد.

کوثری ادامه داد: مسئولین دستگاه‌های دیپلماسی ما هم متاسفانه چون به اروپا و آمریکا خوش‌بین هستند، می‌گویند که آن‌ها به دنبال کار دیپلماتیک هستند.

فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا می‌تواند به تسریع روند برجام کمک کند گفت: اگر غربی ها می‌خواستند به برجام عمل کنند، در این یک سال عمل می‌کردند.

کوثری با بیان اینکه غربی‌ها نمی‌خواهند کشوری مسلمان مستقل شود تصریح کرد: بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا نه تنها تأثیری بر برجام ندارد بلکه غربی‌ها قصد دارند با این اقدام، خواسته‌های خود را بر ایران تحمیل کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار