امیرآبادی در حاشيه بازديد از موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و فعاليت‌هاي شهرداري قم در اين موكب از خدمات ستاد اربعين شهرداري به زائران قدردانی کرد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛احمد اميرآبادي فراهاني در حاشيه بازديد از موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س) و فعاليت‌هاي شهرداري قم در اين موكب، برپايي موكب‌هاي قمي در مسير نجف به كربلا را جزو افتخارات مردم قم دانست و گفت: موكب حضرت فاطمه معصومه بسيار منظم و منسجم است و خدمات خوبي را به زائران ارائه مي‌دهد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از خدمات ستاد اربعين شهرداري در مسير طريق الحسين افزود: خوشبختانه شاهديم با تقسيم وظايف و مديريت نيروي انساني شرايط بسيار
نماينده قم در مجلس شوراي اسلامي با قدرداني از تمام كساني كه در موكب هاي به مردم خدمت‌رساني مي‌كنند، ابراز كرد: اين موكب‌ها امسال با خدمات مناسبي كه به زائران اباعبدالله الحسين خوبي براي بهره مندي زائرين از فضاي معنوي اين همايش عظيم جهان فراهم شده است.  دادند گل كاشتند.

وي همچنين با اشاره به مشاركت شهرداري قم در فعاليت‌ها و خدمات موكب آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصريح كرد: شهرداري قم نيز در اين ايام با تشكيل ستاد اربعين زيرمجموعه كميته خدمات شهري ستاد مركزي اربعين، خدمات شايسته و مطلوبي را به زائرين حسيني ارائه مي‌كند.

گفتني است ستاد اربعين شهرداري بيش از ۱۰۰ نفر نيرو، تعدادي از خودروهاي خدماتي، ۵۰ دستگاه اتوبوس و بخشي از تجهيزات خود را براي خدمات رساني به زائرين حسيني و نظافت و پاكسازي محدوده عمود ۱۰۸۰ تا ۱۱۸۰ به كربلا و مرز مهران اعزام كرده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار