رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین دژ گفت: ادارات برای شناسایی افراد بی سواد با اداره آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی همکاری کنند و آنان را معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سیاوش اسعدی در نشست تسریع سواد آموزی با همکاری ادارات دولتی، ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را در بیسوادی دانست و اظهار کرد: امروز مردم اجتماع احتیاج به سواد خواندن و نوشتن دارند، سواد از عوامل اصلی توسعه و کاهش معضلات اجتماعی است.

وی افزود: 57 هزار نفر بی سواد در سطح استان هستند که استان آذربایجان غربی را به رتبه های آخر با سوادی در سطح کشور کشانده است و این آمار بسیار تکان دهنده هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گزارشی از عملکرد این اداره برای اجرایی کردن طرح تسریع سواد آموزی در بین کارگران کارگاه های شهرستان شاهین دژ ارائه کرد و گفت: سواد آموزی همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید بوده است.

غلامعلی میرزایی اظهار کرد: در کل 6 جلسه برای اجرای این طرح برگزار شده و هدف از برگزاری این جلسات تسریع در سواد آموزی است که از اول آذر آغاز می شود، اما اساسی ترین مشکل در این رابطه مسئله شناسایی افراد واجد شرایط برای این طرح است که همکاری تمام ادارات را طلب می کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
میخواستم بدونم که اقای سیاوش اسعدی مدیر اموزش و پرورش اهل کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
سایت خوبی دارید باتشکر ومطالبتون در سایت باشگاه خبرنگاران عالی خداقوت دوستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
چه جالب