رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از مراجعه 10 هزار زائر اربعین حسینی به درمانگاه صحرایی شلمچه طی سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛نورالله طاهری صبح امروز در حاشیه خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مرز شلمچه که در حال بازگشت به کشور هستند، گفت: خدمات‌رسانی در بیمارستان صحرایی و درمانگاه موقت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه کماکان ادامه دارد.

افزود: در 3 روز گذشته به صورت دقیق 10 هزار و 338 نفر به این بیمارستان مراجعه‌ کرده‌اند که 51 نفر از آنان به بیمارستان ولی‌عصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: از این تعداد بالغ بر 2 هزار و 656 نفر پس از بستری موقت مراحل درمان خود را به پایان رساندند.

با اشاره به اینکه طی 3 روز گذشته نزدیک به 600 زائر نیز از خدمات کارشناسان مامایی در مرز شلمچه بهره‌مند شده‌اند، افزود: توزیع رایگان دارو، مشاوره مامایی، معاینه توسط پزشک، بستری موقت و خدمات پرستاری به زائران کربلا در بیمارستان صحرایی این منطقه تا چند روز آینده در این منطقه مرزی ادامه دارد.

رئیس ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: بازدید از مواکب، اماکن استراحت، سرویس‌های بهداشتی و کلرزنی آب در شلمچه توسط کارشناسان بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان همانند روزهای گذشته به صورت مستمر در حال انجام است.

طاهری در پایان به توزیع رسانه‌های بهداشتی اشاره کرد و از استمرار ارائه آموزش‌های لازم به زوار در این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.