هوشنگ بازند استاندار لرستان با حضور در مناطق محروم بشارت ذلقی الیگودرز مشکلات این مناطق را بررسی و برای رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فرماندار الیگودرز درخصوص بازدید استاندار لرستان از مناطق محروم این شهرستان گفت: یکی از مصوبات سفر امروز استاندار راه شکافی و تکمیل راه دسترسی شهرستان الیگودرز به استان خوزستان بود. 

ولی الله میرزایی اصل افزود: فاز نخست این راه دسترسی در مسیر بزنوید به روستای پز با اعتباری افزون بر یکهزارو 200 میلیارد ریال به زودی و پس از تعیین پیمانکار آغاز می شود. 

وی یکی از مهمترین نیازهای شهرستان الیگودرز در بحث جاده سازی را تکمیل مسیر دسترسی امامزاده محمد ابن حسن دانست و اظهار کرد: 50 درصد از هزینه تکمیل این راه دسترسی را سازمان اوقاف و امور خیریه و 50 در صد آن را وزارت راه و شهرسازی تقبل می کند و به زودی شاهد تکمیل آن خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تردد اهالی روستای چارکی به لیروک با گرگر انجام می شود، افزود: احداث یک باب پل در مسیررودخانه برای تسهیل تردد روستاییان در سفر استاندار تصویب شد. 

وی با اشره به بازدید استاندار از پل زیرگذر سنج گفت: این پل در سفر امروز استاندار مورد بازدید قرارگرفت و به زودی تکمیل می شود.
فرماندار الیگودرز درخصوص مسیر پر تردد جاده شول آباد اظهار کرد: جاده جایگزین در مسیر احداث سد حوضیان نیز در این سفر بازدید شد و استاندار دستور لازم برای تسریع در ساخت این مسیر را صادر کرد. 

این دومین سفر استاندار لرستان به بخش محروم بشارت ذلقی در طول سال جاری است.
بازوند همچنین از موکب حضرت ابولفضل شهرستان الیگودرز بازدید کرد. 

الیگودرز در شرق لرستان قراردارد. 

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.