طرح های توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد آذر امسال بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،علی خدمتگزار مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت : طرح های توسعه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با سرمایه گذاری 856 میلیارد تومانی بخش خصوصی اجرا شد ، آذر امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی افزود : شش پست اسکله به طول هزار و 200 متر به ارزش تجمیعی 180 میلیارد تومان در بندر امیرآباد به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از افتتاح تجهیزات تخلیه و بارگیری با سرمایه گذاری 10 میلیاردی بخش خصوصی در این بندر خبر داد.

علی خدمتگزار گفت : افتتاح کارخانه تولید کاغذ به ارزش 220 میلیارد تومان نیز از دیگر پروژه های سرمایه گذاری در بندر امیرآباد محسوب می شود که به بهره برداری خواهد رسید.

وی به افتتاح کارخانه تولید فولاد و میله گرد به ارزش 200 میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره کرد. و افزود: در آذر ماه امسال مخازن روغن خوراکی باسرمایه گذاری هفت میلیارد تومانی و سیلوی نگهداری غلات به ارزش 20 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: ساخت دیوار ساحلی موج شکن در بخش شرقی بندر امیرآباد با صرف هزینه 7.5 میلیارد تومان انجام شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از افتتاح انبار منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با سرمایه گذاری سه میلیارد تومانی خبر داد.

علی خدمتگزار گفت : کارخانه کاغذ ام دی اف نیز در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به ارزش 250 میلیارد تومان در آذر ماه امسال افتتاح می شود.

وی به افتتاح اسکله رورو ریلی در بندر امیرآباد به ارزش 25 میلیارد تومان اشاره کرد و افزود : این اسکله تنها اسکله رورو ریلی در بین هفت بندر اصلی جنوب و شمال کشور محسوب می شود.

وی تاکید کرد: با افتتاح این اسکله زمان و هزینه تخلیه و بارگیری کالا به حداقل خواهد رسید چرا که تخلیه و بارگیری از کشتی به طور مستقیم به داخل واگن قطار صورت می گیرد.

وی گفت : این اسکله قرار است پس از بهره برداری به شبکه سراسری راه آهن وارد و به بندر امیرآباد وصل شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد افزود : به زودی با افتتاح اسکله رورو ریلی در آذرماه امسال، شاهد ترانزیت مستقیم و بدون واسطه کالاها از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.