در ایام اربعین حسینی، شهرداری منطقه 5 تهران با 700 نیروی خدماتی و پرسنل تحت امر در مرز مهران به زوار حسینی خدمات ارزنده ای داشته است.

خدمت رسانی گروه 700 نفری شهرداری منطقه 5 تهران به زوار حسینی در مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مرز مهران، شهرداری منطقه 5 تهران در مهران با اعلام این خبر گفت: حدود ٧٥ هكتار پاركينگ با ظرفيت پارك ٦٠ تا ٦٥ هزار خودرو در مهران از طرف شهرداری منطقه 5 آماده و احداث شده است.

اسدی با بیان اینکه ٧٠٠ نيرو براى ارائه خدمات به زوار حسینی در مرز مهران مستقر شده اند، گفت: نیروهای خدماتی این شهرداری، کار نظافت ٦٥ هكتار؛ شامل قسمتى از مرز عراق، پايانه غربى مهران، ميدان اربعين و مسير ١١ كيلومترى از مهران تا خط صفر مرزى را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اعزام ٤٣٠ دستگاه خودرو سبك و سنگين به نهران گفت: برای خدمات رسانی به زوار حسینی در مهران، تانكر آب آشاميدنى، تانكر تخليه فاضلاب، واترجت و خودرو و موتورسيكلت به این شهر مرزی اعزام و در حال خدمت رسانی هستند.

شهردار منطقه 5 تهران اظهار کرد: برای بهبود نظافت پایانه مرزی، ١٥٠٠ سطل كوچك و ٥٠٠ سطل بزرگ مخصوص زباله نصب شده است.

اسدی با اشاره به جمع آورى روزانه بيش از ٢٥ تن زباله در پایانه مرزی افزود: در مجموع ٣٠٠ نیروی کارگری ، ١٥٠ تن از پرسنل شهرداری به صورت داوطلب و ١٥٠ تن از نیروهای مردمی در تیپ های خدماتی از تهران به شهر مرزی مهران اعزام شده و تا یک هفته بعد از اربعین حسینی خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.