جانشين فرماندهی انتظامی استان ايلام گفت: مهران تحت کنترل محسوس و نامحسوس پلیس قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهران، جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به راه‌اندازی 10 ايستگاه موقت پليس در شهر مهران باهدف پيشگيری از وقوع سرقت،گفت: خودروهای رها شده در سطح شهر به پارکینگ‌های پیش‌بینی‌شده منتقل شدند.

سرهنگ حسن  کاظمی اظهار کرد: پليس آمادگی لازم برای برگشت زائران در حوزه‌های ترافيکی، انتظامي و امنيتی را دارد و با شروع موج سفرهاي برگشت زائران، روز گذشته تعداد 10 ايستگاه موقت پليس در شهر مهران راه‌اندازی شد.

کاظمی با اشاره به اينکه پارک تعداد زيادی خودرو در سطح معابر شهر مهران باعث بروز مشکلاتی شده است،گفت: به‌منظور پيشگيری از وقوع سرقت لوازم داخل خودروها که در نقاط پرت رها شده‌اند طرح انتقال و جابجايی این‌گونه وسايل نقليه به پارکینگ‌ها پیش‌بینی‌ شده و با همکاری شهرداري اجرايي می‌شود.

کاظمی با اشاره به توقيف 25 دستگاه موتور سيکلت فاقد پلاک در شهر مهران طي 24 ساعت گذشته، گفت: به‌منظور کنترل اوضاع ترافيکی روزانه، شهر مهران از طريق مرکز پايش تصويری رصد می‌شود.

جانشين انتظامي استان ايلام با اشاره به ساماندهي پارکینگ‌های شهر مهران براي اربعين امسال گفت: تمامي پارکينگ داران ملزم به جبران خسارت به صاحبان خودروها در صورت سرقت لوازم داخل خودرو زائران هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.