بندرعباس؛

تمدید مرحله دوم سرشماری تا اول آذر

مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا اول آذر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،صالح دریانورد مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان گفت : پیش از این 28 آبان پایان این مرحله اعلام شده بود که اکنون تا اول آذر تمدید شده است.
وی افزود : در اجرای مرحله دوم طرح سرشماری عمومی نفوس ومسکن تاکنون اطلاعات و کد آماری 463 هزار و 662 خانوار هرمزگانی ثبت شده است.
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان گفت : از این شمار ، اطلاعات 177 هزار و 165 خانوار به صورت حضوری ثبت و کد آماری 250هزار و 703 خانوار نیز دریافت شد.
دریانورد گفت : در این مرحله تا کنون ماموران سرشماری به 740 هزار و 632 مکان مراجعه کرده اند.
وی افزود : خانوارهای غایب نیز تا اول آذر فرصت دارند در این طرح شرکت کنند.
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگانگفت: خانوارهایی که برای آنها کد غایب ثبت شده است با تلفن های نوشته شده بر روی فرم کد غائب تماس بگیرند و به صورت تلفنی به پرسشهای ماموران پاسخ دهند.
شماره تلفن برگه اطلاعیه خانوار غائب در بندرعباس 32247448 و 33353650 است.
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان گفت : خانوارهای غایب می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی سرشماری 95 / دات / آی آر در این طرح شرکت کنند.
مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن هرمزگان با اشاره به فعالیت 478 مامور سرشماری در هرمزگان افزود: در مرحله حضوری ماموران سرشماری از ساعت هشت صبح تاهشت شب در سراسر استان با استفاده از تبلت فرمهای سرشماری را با دریافت اطلاعات از خانوارها ثبت می کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.