تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمرسیستان وبلوچستان به حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر احمراستان بدنبال بدنبال نزدیک شدن به فصل زمستان وهشدارهای کاهش شدید دما گفت:در پی هشدارکاهش شدید دما و احتمال  یخبندان در برخی از شهرها و راه های استان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان سیستان وبلوچستان در تمام پست‌های امدادی به حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه حادثه احتمالی خدمات امدادی را به افراد حادثه دیده ارائه دهند.

حسن مصفا بیان داشت: جمعیت هلال احمر استان می‌تواند ضمن کمک به حادثه‌دیدگان در راستای اسکان به افراددر راه مانده در شرایط سخت کمک کند و همچنین برای فراهم کردن تغذیه آنها را یاری رساند.

وی تاکیدکرد : بالگرد جمعیت هلال احمر استان آمادگی کامل جهت هرگونه ماموریت را دارا میباشد و در صورت لزوم به امداد هوایی وارد عمل خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سیستان وبلوچستان با توصیه پیشگیری و هشدار به مردم  اظهار داشت: لازم است مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت نیاز، قبل از سفر از وضعیت فنی خودرو و داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کرده، و لباس گرم و تغذیه همراه داشته باشند و در صورت مواجه با حوادث با تلفن امدادی ۱۱۲ تماس بگیرند

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.