شهردار تبریز گفت: پروژه فرهنگی «فاتح سوسنگرد» راوی حماسه و ایثار ماندگار «شهید تجلایی» خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نجفی دردیداربا خانواده شهیر تجلایی با اشاره به مقام و منزلت والای شهیدان گفت: بزرگمردان سال‌های دفاع مقدس از هر گونه تجلیل و تقدیر دنیوی بی‌نیازند؛ بلکه این ما هستیم که باید با بزرگداشت شهدا و ایثارگران و تبیین جایگاه این عزیزان، مسیر حرکت خود را روشن کنیم.

وی با اشاره به نقش حماسه‌آفرین سردار شهید علی تجلایی، اضافه کرد: این سردار والامقام، علی‌رغم سن‌و‌سال کم در حساس‌ترین لحظه‌های وقایع سوسنگرد، با فرماندهی، مدیریت و شجاعت بی‌بدیل خود، یکی از فرازهای مهم سال‌های دفاع مقدس را ثبت و جاودانه کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا شهرداری تبریز پروژه فرهنگی سریال «فاتح سوسنگرد» را با نگاه محتوایی و ویژه مد نظر قرار داده که با حمایت شورای اسلامی شهر، نهایی شده و به زودی کلید زده می‌شود.

نجفی اضافه کرد: محتوای سریال، روایتگر حماسه و ایثار ماندگار شهید تجلایی است و یکی از مستندات آن نیز قطعاً خانواده «علی آقا» خواهد بود.

شهردار تبریز با تقدیر از خانواده شهید تجلایی اظهار داشت: شان و شوکت خانواده عزیز شهدا و نقش فرهنگی این عزیزان، روایتی است که باید در جامعه و به خصوص در میان جوانان تبیین شود.

عبدالعلی‌زاده، همسر سردار شهید علی تجلایی نیز در این دیدار با تقدیر از توجه ویژه شهردار تبریز به فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: هیچ قدمی برای معرفی شهیدان، بدون توجه و تائیدات غیبی ایشان میسر نیست؛ از این رو ساخت سریال «فاتح سوسنگرد» یک توفیق و افتخار مهم و ماندگار خواهد بود.

در پایان این دیدار، شهردار تبریز لوحی از عمارت شهرداری تبریز را تقدیم خانواده شهید کرد.

سعید حاجی‌زاده و ایرج شهین‌باهر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این دیدار حضور داشتند و با اهدای یادگاری‌هایی از خانواده شهید تقدیر کردند.


انتهای پیام/ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار