سخنگوی وزارت خارجه روسیه: یهودیان از پیروزی ترامپ در انتخابات خبر داشتند!

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار کرد یهودیان می دانستند ترامپ پیروز انتخابات آمریکا است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: یهودیان از پیروزی ترامپ در انتخابات خبر داشتند!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار کرد یهودیان از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا مطلع بودند. 

زاخارووا در گفتگویی در تلویزیون دولتی روسیه با اشاره به منطقه ای یهودی نشین در نیویورک آمریکا اظهار کرد: «ساکنان "ساحل برایتون" همه چیز را به شما می گویند.»

زاخاوورا گفت بهترین راه برای پیشبینی نتایج انتخابات آمریکا در هر دوره ای، پرسش از یهودیان است. وی اظهار کرد در سفرش به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، از یهودیان ساکن ساحل برایتون در این خصوص پرسیده بود. زاخاوورا اظهار کرد: «وقتی آنها ترامپ را گزینه مناسب ریاست جمهوری دیدند، به شخصه یقین پیدا کردم که او رئیس جمهور بعدی آمریکاست.»

این اظهارات سخنگوی وزارت خارجه روسیه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. سفیر پیشین آمریکا در مسکو در این خصوص نوشت: «عجیب است. این همان زنی است که من را مورد انتقاد قرار می داد.» یکی از فعالان حزب مخالف دولت در روسیه نیز نوشت: «این سخنگو، پیروزی ترامپ را توطئه یهودیان می داند.»

از سوی دیگر، نظرسنجی های انتخاباتی نیز نشان دهنده تعداد بالای آرای یهودیان به هیلاری کلینتون بود. در یک نظرسنجی انتخاباتی از سوی موسسه «جی استریت»، 70 درصد رأی دهندگان یهودی به کلینتون و تنها 25 درصد آنها به ترامپ رأی دادند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
کاملا بامتن خبر موافقم صددرصد درست گفته است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۵
اتفاقا تنها انتخاباتی که صهیونیستا توش دخالت نداشتن همین بود چون براشون کلینتون و ترامپ فرق نمیکنه و هر دوتاشون نوکر خوشونن
آخرین اخبار