لشکری:وضعیت حضور پاراتکواندو در مسابقات پارآسیایی مشخص نیست

رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: وضعیت حضور رشته پاراتکواندو در مسابقات پارآسیایی اندونزی مشخص نیست و ما منتظر تصمیم فدراسیون جهانی هستیم.

لشکری:وضعیت حضور پاراتکواندو در مسابقات پارآسیایی مشخص نیستمسعود لشکری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: از سال 2006 رشته پاراتکواندو وارد مسابقات جهانی و آسیایی شد و از آن زمان تا کنون تیم ملی پاراتکواندو مشورمان زیر نظر فدراسیون تکواندو در این رقابت ها حاضر شد.

وی افزود: در آخرین دور از مسابقات جهانی که به میزبانی ترکیه برگزار شد تیم ملی توانست در جایگاه سوم این رقابت ها قراربگیرد.اکنون طی جلساتی که بین فدراسیون تکواندو و جانبازان و معلولین برگزار شد این رشته تحت حمایت فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک قرار گرفت.

لشکری ادامه داد: از 7 ملی پوش این رشته 4 تکواندوکارمان در رنکینگ اول جهان قرار دارند و ما به دنبال این هستیم که تمام ملی پوشان جزو رمکینگ جهانی قرار داشته باشند تا در کسب سهمیه پارالمپیک 2020 با مشکل مواجه نشویم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر هردو فدراسیوها به هیات های استانی خود نامه زدند و خواستار شناسایی استعداد های رشته پاراتکوتندو شدند و اکنون پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس انجمن پاراتکواندو در خصوص مسابقات قهرمانی کشور گفت: با موافقت رئیس فدراسیون تکواندو همزمان با مسابقات امیدهای کشور، رقابت های قهرمانی پاراتکواندو در بخش کیورگی نیز برگزار می شود تا ورزشکارانی که عملکرد خوبی دارند به تیم ملی دعوت شوند.

لشکری در ادامه بیان کرد: هنوز تقویم ورزشی مسابقات جهانی سال 2017 اعلام نشده است و ما فرصت داریم ورزشکاران را به تیم ملی دعوت کنیم و طی اردوهای مختلف به ترکیب نهایی دست پیدا کنیم و با اطمینان در مسابقات جهانی وارد شویم.

رئیس انجمن پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: هنوز صحبتی مبنی بر حضور مسابقات پاراتکواندو در رقابت های پارآسیایی اندونزی نشده اما امیدوارم این رشته نیز در این رقابت ها حضور داشته باشد تا بتوانیم حضور در مسابقات پارآسیایی را تجربه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار