فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد : همکاری دوجانبه مرزبانان ایران و عراق در تسریع تردد زوار نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار ولی مدنی با حضور در پایانه مرزی مهران به اتفاق سردار رضایی از پایانه مرزی و عملکرد ماموران وهمچنین از روند بازگشت زائران به میهن اسلامی به صورت میدانی بازدید وسپس در جلسه قرارگاه اربعین مرزبانی شرکت کرد.
 
فرمانده مرزبانی ناجا در این جلسه گزارشی از اقدامات به عمل آمده از اربعین سال قبل تاکنون درحوزه مرزبانی در راستای تسهیل و مدیریت در تردد زائران در مرزهای سه گانه مهران، همکاری خوب استانداران ایلام و خوزستان، جلسات و دیدار های دیپلماتیک با طرف عراقی، بازدید های تخصصی وآموزشی نیروهای مستقر در میدان و به کارگیری صد ها نیروی مجرب و آموزش دیده در سه شیفت سازماندهی در پایانه های مرزی، ارائه کرد.
 
سردار رضایی با اشاره به بالاترین سقف تردد زوار در تاریخ ۲۵ و۲۶ آبان ماه از مرز مهران، افزود: زیرساخت کشور مقابل، بسیار کم و جوابگوی حجم زیاد زائران نیست، طرف عراقی به رغم تلاش و فراتر از اختیارات و توان شان، همکاری خیلی خوبی را در تسهیل تردد زائران انجام دادند.
 
وی افزود : سرعت در تردد و همکاری همه نیروهای مستقر در پایانه نسبت به سال گذشته افزایش داشت، از سوی دیگر حضور به موقع در میدان باعث کمک سریع و اتخاذ تاکتیک های مناسب مدیریتی شد.










انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهران ، تردد ، زائر ، زوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.