اصفهان؛

پرداخت بیش از29 میلیارد ریال به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نجف آباد

در 6 ماه اول امسال 29 میلیارد و 442 میلیون و330هزار ریال به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر کمیته امداد نجف آباد امام خمینی (ره) نجف آبادافزود: هفت هزار و 967 خانوار تحت حمایت این کمیته در شهرستان از کمک های نقدی استفاده کرده اند.
فریدون ابراهیمی افزود: در این مدت سه هزار و 998 درخواست مددجویی به این کمیته ارائه شده است که سه هزار و 874 مورد از خدمات حمایتی، وام های قرض الحسنه، خودکفائی، خدمات درمانی، جهیزیه و سایر خدمات امداد بهرمند شده اند.
مدیر کمیته امداد نجف آباد امام خمینی (ره) نجف آباد گفت: در نیمه سال جاری 2 میلیارد و 700میلیون ریال برای تهیه جهیزیه(هدیه ازدواج) به 135 نوعروس پرداخت شده است.
وی افزود: 66 میلیون و 900 هزار ریال به 69 خانوار برای کمک اجاره مسکن و یک میلیارد و 179میلیون ریال کمک موردی نیز به خانوارهای زیر پوشش پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد نجف آباد امام خمینی (ره) نجف آباد گفت: واحد سلامت و بهداشت خانواده از ابتدای امسال تاکنون موفق به توزیع سبد تغذیه کودکان زیر پنج سال به تعداد 300نفر با هزینه 868میلیون و800هزار ریال شده است.
وی با بیان اینکه واحد اشتغال و خود کفایی بیش از 6 میلیارد ریال وام خود کفائی به 48 نفر از اعضای تحت حمایت ارائه کرده است، گفت: مبلغ 6 میلیارد و 325 میلیون ریال وام کارگشائی و تسهیلات به 428 نفر پرداخت شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.