رئیس انجمن راگبی از اعزام تیم راگبی زیر 22 سال به تورنمنت برلین خبر داد.

اعزام راگبی بازان به تورنمنت برلینحسن میرزا آقابیگ در گقتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: تورنمت راگبی آلمان از 7 آذرماه در شهربرلین برگزار می شود و تیم زیر 22 سال دختران ایران برای شرکت در این رقابت ها هفته آینده به این کشور اعزام می شود.

وی افزود: تیم راگبی در این تورنمنت سه بازی انجام خواهد داد که 2 بازی دوستانه با تیم های باشگاهی آلمان است و یک بازی رسمی با تیم ملی آلمان برگزار می کند.

رئیس انجمن راگبی ادامه داد: تیم راگبی دختران با حضور 15 بازیکن در این تورنمنت شرکت می کند که ملی پوشان برای آمادگی در این رقابت ها از روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی در اردو به سر می برند.

میرزا آقابیگ گفت: تیم راگبی ایران به دعوت یک موسسه اجتماعی به این مسابقات اعزام شد که امیدوارم برگزاری چنین مسابقاتی در افزایش سطح کیفی بازیکنان تاثیر گذار باشد و بازیکنان در این بازی ها نهایت استفاده را ببرند و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند.

رئیس انجمن راگبی در پایان خاطر نشان کرد: اعزام ملی پوشان به چنین مسابقات این فرصت را برای آنها فراهم می کند تا با تیم های قدرتمند دنیا آشنا شوند و از نزدیک شاهد کیفیت فنی بازیکنان خارجی باشند با توجه به اینکه تیم های خارجی از امکانات بهتر و به روز تری برخوردار هستند این فرصت برایشان فراهم می شود تا از امکانات و تجهزات جدیدتر استفاده کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار