کشته شدن نوه یک نماینده سابق مجلس آمریکا بخاطر یک جفت کفش!

نوه 15 ساله «دنی دیویس» در پی مشاجره با 2 مهاجم، در خانه خود در شیکاگو به ضرب گلوله به قتل رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه یو اس ای تودی، نوه 15 ساله  یکی از اعضای دموکرات دیرینه مجلس نمایندگان آمریکا، روز جمعه به ضرب گلوله کشته شد.

به نوشته این روزنامه، پلیس تایید کرد که نوه «دنی دیویس» در مشاجره‌ای که احتمالاً بر سر یک جف کفش ورزشی شروع شده بود، کشته شد. دیویس نماینده حوزه انتخابیه‌ای است که شامل بخشی از شیکاگو و مناطق حومه غربی این شهر است. 

بنا بر اعلام پلیس، این پسر 15 ساله حدود ساعت 6:45 دقیقه روز جمعه به وقت محلی در خانه‌اش در منطقه انگلوود شهر شیکاگو بود که دو مهاجم به زور وارد خانه شدند و شروع به مشاجره با وی کردند. 

سخنگوی پلیس شیکاگو گفت: «مشاجره بالا گرفت و به درگیری فیزیکی تبدیل شد و در نهایت یکی از مهاجمان اسلحه‌اش را درآورد و به سمت سر قربانی شلیک کرد.» 

وی گفت این دعوا احتمالاً بر سر یک جفت کفش ورزشی بود. 

این تیراندازی تازه‌ترین تیراندازی در شیکاگو در سالی به شمار می رود که خشونت‌بارترین سال در این شهر از اواخر دهه 1990 تاکنون است. 

پلیس هنوز کسی را در خصوص این تیراندازی بازداشت نکرده است. بر اساس آمار پلیس، از آغاز سال تا ششم نوامبر بالغ بر 643 فقره قتل در شیکاگو ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 55 درصد افزایش داشته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار