اردبیل؛

اعزام یک هزار و 820 زائر گرجستانی و آذری از اردبیل به مراسم اربعین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هزار و ۸۲۰ زائر آذری و گرجستانی از این استان به مراسم پیاده روی اربعین حسینی اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی در جلسه بررسی آخرین وضعیت اعزام زائران اربعین حسینی از مرز اردبیل افزود: این تعداد از مرکز بیله سوار با ۳۷ دستگاه اتوبوس عازم مراسم اربعین شدند.

وی با تأکید به اینکه در طول دو هفته گذشته سرویس تردد زوار اربعین و انتقال آن ها به مرز مهران دایر شده بود، گفت: علاوه بر این سرویس‌های ویژه تردد مسافران آذری از استان نیز دایر شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تعداد مسافران انتقال یافته از استان اردبیل را نیز هشت هزار و ۹۶۵ نفر اعلام کرد و افزود: برای انتقال این تعداد نیز ۲۱۳ دستگاه اتوبوس تدارک دیده شده است.

رحمتی با اشاره به انتقال تعدادی از مسافران و زائران به مشهد مقدس تصریح کرد: مسافران اربعین نیز به مرزهای مهران، شلمچه و چذابه انتقال یافتند.

وی با اشاره به اتمام زمان اعزام زائران افزود: برای برگشت زائران نیز از اول تا پنجم آذرماه تمهیداتی اندیشیده شده است تا سفر برگشت مسافران انجام شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، اعزام ، زائران ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.