رئیس ایالتی حزب راستگرای آلمان که منتقد شدید پذیرش مهاجران بوده است، به تصمیم دولت آلمان برای اخراج مهاجران افغانستان اعتراض کرد.

اعتراض سیاستمدار آلمانی به اخراج مهاجران افغانستان
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، اووه یونگه رئیس ایالتی حزب راستگرای «بدیل برای آلمان» یا «آ. اف. دی» که منتقد شدید پذیرش مهاجران بوده است، به تصمیم دولت آلمان برای اخراج مهاجران افغانستان از آلمان اعتراض کرد.

رئیس ایالتی حزب راستگرای «بدیل برای آلمان»گفت: به عنوان سرباز سابق ارتش فدرال آلمان تجربه‌اش نشان می‌دهد که هیچ منطقه امنی در افغانستان وجود ندارد و اخراج  برای این انسان‌ها به معنی به خطر افتادن حیاط و زندگیشان است.

رئیس حزب بدیل برای آلمان در ایالت «راینلند فالتس» از برنامه دولت برای اخراج مهاجران پذیرفته نشده افغانستان به کشورشان انتقاد کرد.

موضوع اخراج مهاجران رد شده افغانستان از آلمان اخیرا به خاطر وضعیت امنیتی در کشورشان به یک بحث داغ تبدیل شده و اعتراضاتی را در پی دارد.

دویچه وله نوشت: دولت فدرال آلمان در پاسخ به یک پرسشنامه حزب چپ آلمان عنوان کرده است که براساس تخمین وزارت کشور آلمان، 5 درصد از 247 هزار افغانستان که در موج اخیر به آلمان آمده اند، باید آلمان را ترک کرده و به کشورشان برگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار