امام جمعه موقت تبریز گفت : توحید ، بصیرت و وحدت کلمه تنها راه نجات ملت های مسلمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام علی حاجی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: امنیت کنونی کشور ما مرهون رهبری مقام معظم رهبری ، انسجام ملت و بصیرت همگانی است .
 وی گفت: بصیرت مخصوص نخبگان و مسئولان نیست و همه باید بینش سیاسی داشته باشند .
خطیب جمعه تبریز خاطرنشان کرد : امروز تاجر ،بازاری ،معلم ،محصل ،کارگر و کارمند و همه اقشار جامعه ، موضعگیری جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی را تعقیب می کنند .
 وی در بخش دیگری از خطبه ها با گرامیداشت هفته بسیج گفت:پیشگام افراد بصیر در جامعه ما بسیجیان هستند که به فرموده امام خمینی ره مصداق لشکر الهی اند و اخلاص خود را در دفاع مقدس ودیگر صحنه ها نشان دادند.
 حجت الاسلام حاجی زاده همچنین به مصیبت بزرگ کربلا و جنایات یزیدیان در حق امام حسین علیه السلام  و یاران و پیروانشان اشاره کرد و گفت : در عصر حاضر نیز نماد یزیدیان آمریکای جنایت پیشه و جهان خوار است که از هیچ ظلمی در حق ملت ها به ویژه مردم  مسلمان فروگذار نیست .
وی افزود :  امروز مهار کننده  استکبار جهانی اراده مردم و نخبگانی به نام بسیج هست که از میان همین مردم برخاسته است.
 خطیب نماز جمعه تبریز  افزود : به فرموده رهبر معظم انقلاب  ما تا کنون از آمریکا خیری ندیده ایم  و هر دولتی که در این کشور بر سر کار آمده به نوعی سعی در ضربه زدن و دشمنی با ایرانی ها داشته است .
حجت الاسلام حاجی زاده  گفت: روحیه  انقلابی ،اعتماد به درون ،شجاعت ،امیدواری به آینده ،عمل به توصیه های امام و تشخیص دوست از دشمن از تأکیدات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با دشمن است.
وی با تسلیت سالروز اربعین حسینی یادآوری کرد :  تجمع 20 میلیون زائر در یک روز که بیش از جمعیت چند کشور عربی حوزه خلیج فارس است، به خاطر این است که امام حسین (ع) خون خود را در راه خدا تقدیم کرد و این خون ،  امروز علاقه‌مندان و عاشقان را از سرتاسر جهان جذب فرهنگ عاشورا می‌کند.
امام جمعه موقت تبریز گفت : دشمنان اهل بیت  و وهابیت نمی‌توانند با هزینه پول‌های گزاف جلوی نهضت حسینی را بگیرند چراکه امام حسین (ع) با قیام خود کاری کردند که هیچ‌ جریانی نمی‌تواند جلوی این سیل جوشان را بگیرد.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: نماز ، جمعه ، تبریز ، حاجی زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.